Heeft je telefoon of tablet een gebarsten scherm, is het glas gebarsten of is je display stuk? Deze scherm reparatie vervangt de volledige display module voor je toestel. De display module is compleet met beeldscherm(LCD of OLED), digitizer (touchpanel), glas en montage frame en in sommige gevallen ook de behuizing van het toestel.
Als van je telefoon of tablet de luidspreker defect is, hoort je geen beltoon meer. Ook kun je niet meer handsfree bellen of muziek luisteren. De luidspreker wordt ook wel speaker, ringer of buzzer genoemd. Bij deze reparatie wordt van je toestel de luidspreker vervangen.
Is bij je telefoon of tablet de earspeaker kapot? Dan kan je tijdens het gesprek de persoon aan de andere kant van de lijn niet of niet goed verstaan. Meestal is het geluid heel zacht, je hoort gekraak of soms zelfs helemaal niets. Deze reparatie vervangt de earspeaker van je toestel. Voor een earspeaker reparatie selecteer je deze optie.
Je telefoon of tablet heeft geen uitgaande audio. De persoon met wie je belt kan je niet of slecht verstaan. Je toestel heeft waarschijnlijk een defecte microfoon. Deze reparatie vervangt dan ook de microfoon van je toestel.
De achter behuizing of het mainframe van telefoon of tablet is beschadigd of gebarsten? Dit kan verschillen van een krasje, lak beschadiging of zelfs helemaal gebarsten. Fixsupport repareert je toestel door de achter behuizing volledig te vervangen.
De camera aan de voorkant van telefoon of tablet werkt niet of niet goed. Dit is de camera die je gebruikt bij beeld bellen, skype of facetime of het maken van een selfie. Andere namen voor de voor Camera is Front Camera. Fixsupport zal je toestel repareren door de ‘voor Camera’ te vervangen.
Je toestel voldoet nog aan de garantievoorwaarden van de fabrikant. Geef aub in de volgende stap bij ‘aanvullende klachtomschrijving’ aan wat de precieze klacht is van je toestel. Na ontvangst zullen wij telefoon of tablet aanbieden bij de fabrikant voor een garantiereparatie. Wij berekenen hiervoor handelingskosten en verzendkosten. Blijkt het toestel niet aan de gestelde garantievoorwaarden te voldoen dan ontvang je een prijsopgave. Je beslist dan zelf of je je toestel wilt laten repareren.
Je telefoon of Tablet gaat aan maar start niet geheel op. Het kan voorkomen dat bij het aanzetten van je toestel je alleen maar het opstartlogo ziet. Dit is meestal een software probleem. Fixsupport zal de software van je toestel opnieuw installeren. Wij kunnen niet altijd voorkomen dat de gegevens verloren gaan. Je bent zelf verantwoordelijk voor een back-up van je gegevens. Als er belangrijke data op het toestel staat, LAAT DIT DAN WETEN. Wij doen dan ons uiterste best om te voorkomen dat de data kwijt raakt.
Laadt je telefoon of tablet niet meer op, dan is waarschijnlijk de dock connector beschadigd. Dit kan een Micro USB, USB-C of lightningconnector zijn. Dit onderdeel wordt ook wel oplaad poort of charging connector genoemd. In sommige gevallen moet de connector gesoldeerd worden op de print. Wij gebruiken voor deze reparatie uitsluitend originele onderdelen.
Het besturingssysteem loopt vast van telefoon of tablet. De software zal hoogstwaarschijnlijk opnieuw moeten worden geïnstalleerd. LET OP: Bij deze installatie gaat de data die op toestel is opgeslagen verloren. Zorg dus voor een back-up van je gegevens. Fixsupport is niet verantwoordelijk voor het behoud van de gegevens op de ingezonden apparatuur.
Is er iets fout gegaan bij het installeren van nieuwe software op je telefoon of tablet? Werkt deze niet meer goed na een update? De software zal hoogstwaarschijnlijk opnieuw moeten worden geïnstalleerd. LET OP: Bij deze installatie gaat de data die op toestel is opgeslagen verloren. Zorg dus voor een back-up van je gegevens. Fixsupport is niet verantwoordelijk voor het behoud van de gegevens op de ingezonden apparatuur.
De klacht van je telefoon of tablet komt niet voor in de bovenstaande lijst met klachten. Geef aub in de volgende stap bij 'aanvullende klachtomschrijving' aan wat de precieze klacht is van je toestel. Na ontvangst zullen wij deze onderzoeken en je een prijsopgave sturen voor de reparatie. Je beslist dan zelf of je de reparatie wilt laten uitvoeren. Als je niet akkoord gaat met de reparatie berekenen wij wel de onderzoekskosten. Dit is een kleine bijdrage voor de tijd die we hebben gestoken om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.